2010-10-06 ? 07:21:26

Klaaaar

Och vet ni vad som kommer förändras med hela skiten nurå? ;) Jag kommer blogga, så mke jag hinner, för dem andra inläggen, var bara så tråkiga, och korta, så jag har bestämt att jag ska göra länge inlägg, och nu menar jag typ inte 20 rader, utan kanske.. Ja, så att ni får något att läsa iallafall! Good huh? Ska oxå be någon som kan göra min design, men jag har tålamoooood.. Eller inte.

Idag är det skola för mig, eller det har det ju alltid varit, men det är Onsdag, och det betyder Gymnastik T-R-Å-K-I-H-T! Men annars är det vanliga lektioner så är helt OK, men whatevah. För ett par minuter sedan, åkte mamma till Donken för att köpa Donkentoast, för vi har inte bröd hemma,  RIKA JÄVLAR!!! ;d.

Har lagt ut denna på min gamla blogg, eller min gamlgamla?
Evelina Mimmi/Lina Thamara, jag, lina/mimmi! Thamara, lina & mimmi har dock slutat.
):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: